Pain

Varför ska det vara så jäkla jobbigt för.

Jag hoppas verkligen jag får jobb på Ica. Vet inte vad jag ska ta mig till annars. Jag hade lätt kunna gå och säga upp mig i morgon om det hade gått. Jag tjänar inget, det går inte ens runt till hyran. Jag orkar verkligen inte jobba fler timmar än jag gör. Det har blivit så jäkla jobbigt nu, förut var det att genomlida men inte sen de fått en ny uppdragsgivare. Jag får nästan lust att gråta då jag sitter och säljer det. De går så sjukt dåligt och som mest har jag fått iväg 3 ordrar på ett pass. Det är inte bara jag det går dåligt för utan alla. Och att dom ska stor satsa på de där i några månader framöver gör det inte bättre. Nu är det i stort sett bara de som ska säljas och jag tror alla vill säga upp sig.

Jag har nästan lust att säga upp mig, fara till Villis ett tag och hyra ut lägenheten i andra hand till en kompis som är intresserad på obestämd tid. Söka jobb därifrån både i Vilhelmina och i Umeå. Tar det mer än 90 dagar att få jobb igen så får jag ju ändå ut mer pengar än jag får nu.

Dumma Dumma liv som ska vara så jobbigt, och såhär kommer det vara resten av livet. Det var så enkelt då man gick i skola :)

Nä jag hoppas jag får jobbet på Ica. Annars får man väl ta och hänga sig i bilbältet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0