Men suck

Jag får inte längre jobba dagtid. Eftersom jag är en "olönsam" försäljare så tyckte de att jag skulle gå kvällstid ett tag. Som många andra fått order om att göra just nu då vi säljer den här skiten. Efter som det är svårare och de ställer högre krav på en så är de inte alla som får jobba dagtid.

och det kändes bara pest. Tycker inte om att jobba kväll av flera anledningar

1. De är så griniga då man ringer dem på kvällarna
2. Man stiger aldrig upp i nån vettig tid på morgonen
3. Hela dagen går åt att sitta och vänta på att börja jobba.

jag tycker det är skönt att jobba på morgonen sen har man som hela dagen kvar åt annat. Om än det inte händer så mycket.  

Nä ni. Snart blir de jag som går på arbetsförmedlingen och hör vad de säger om hur de skulle bli om jag slutar på Online. Man kan ju alltid höra sig för vad de säger i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0