Intressant

Läste en blogg på Vk.se, fasta bloggen nånting hette den. Det är en man från Umeå som varje år fastar två veckor och bara dricker juicer, te och buljong. Jag skulle vilja prova. Inte i gå ner i vikt syfte utan för att rensa kroppen på gifter och slagg produkter. Jag tror faktiskt att det är väldigt bra för kroppen. Gå in på Vk själv och läs bloggen.

Brukar se en serie som går mellan varven där de håller på med sån här avgiftning och slagg tömning. Dock lite extremare när de en gång om dagen tar in olika vätskor analt för att få ut de här som är kvar i tarmarna. Men det är folk som fått ut mynt,cigarett fimpar och sånt som varit kvar sen de varit barn som fastnat i systemet.

Störtsta problemet är att man ska dricka de här ört teét några gånger om dagen och jag hatar te. Men det är väl bara att stå ut. Ja men nån gång i år tror jag att jag ska pröva. Måste dock bara ha råd först :)
Under tiden kan man gå ner en hel del i vikt, men som personen skriver att tyvär så går man upp det mesta sen då man börjar äta.

Någon som vill pröva med mig ;)
Tror jag ska fråga Patrik, men det är väl ganska uppenbart vad han svarar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0