Helloy

Är inte roligt att sitta och boka in jobb pass. Jag får svårt att andas och börjar må illa.
Jag är väl medveten om att jag är töntig!

Mina vänner planerar att ta en utomlands resa i april. Jag önskar att jag också hade råd att följa med. Gud så skönt det hade varit. Men jag undrar hur de igentligen har råd att vara ute och flänga hela tiden ;)

Måste bara säga att jag älskar att man får köpa 10 st kiwi för 15 kr på Ica. mycket billigare än på andra ställen och det är ju så gott :)

Dagens middag blev: Ost och spenatfylld ravioli med en hel del stekta champinjoner. Gött gött :)
Här i Umeå äter jag väldigt lite kött, men det ses ju ändå som bra i miljö syfte.

hojt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0