99 frågor

Har tråkigt och hittade den här:

99 saker du kanske inte visste om mig.


1. Fullständigt namn? Tone Elina Strömberg

2. Exakt ålder? 19 år, 8 månader och 23 dagar. ( kan vara fel, orkade inte räkna så jätte noga)

3. Vart bor du? Teg Umeå ( Vilhelmina)

4. Bor tillsammans med? Ensam eller med Patrik och katterna då jag är i Vilhelmina.

5. Husdjur? Två katter Spike och Puma

6. Färg på ditt hus?
Stenhus.

7. När är du född? 21 Maj 1990

8. Klass? It will always be the Sm3lpb

9. Vilket år tar du studenten? Tog studenten 09

10. Något jobb? Jobb och jobb men ja och usch

11. När ska du sova ikväll? Hm runt 1-2 tiden

13. Duschat idag? Ja.

14. Kramat någon idag? Nej :(

15. Pussat någon idag? Nej :(

16. Vad har du ätit? Fil med havrefras, Makaroner med Svamp

17. Dagens klädsel? Mjukisbyxor och tröja

18. Dagens smink? Idag har jag ingenting.

19. Dagens sötnos? Patrik

20. Dagens roligaste? ack och ve men inget

21. Har du många vänner? Njae?

22. Hur många har du kysst? Hihi

23. Vem kramade du senast? Emelie

24. Hur många har du haft sex med? hehe

25. Hur många har varit otrogna med dig? Förhoppningsvis ingen.

27. Har du pojk-/flickvän? Patrik <3

28. Vem pratade du med i telefon senast? Patrik

29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Mirjam: En kåt make hjälper sin fru med lösenord till till datorn, han knapprar in: "MIN_SNOPP". Frun faller ihop av skratt när datorn poppar upp felmedelandet: "ERROR: NOT LONG ENOUGH"

FAVORIT:

31. Film? Hm tror inte riktigt jag har någon, finns så många bra.

32. Låt? har nog ingen men den som rullar mest just nu är i alla fall:Three Days Grace - Pain
http://www.youtube.com/watch?v=ts6CKH7Tovs

33. Mat? Mammas mat, pappas med förstås då det blir nå vettigt. Det är underbart att få komma hem och äta deras mat ibland efter mindre kreativa rätter här :)

34. Dryck? Vatten, helst miniralvatten

37. Stad? Jag gillar Piteå

38. Land? Ingen aning

39. Ämne i skolan? Bageri,det var alltid så trevlig stämning

40. År? 05 och halva 06. roligaste tiden var nog mellan de där åren. Åh många gånger vill jag bara vrida tillbak tiden dit.

SENASTE:

41. Personen du tänkte på? Mamma eller Patrik

42. Personen du kysste? Patrik

43. Gången du spydde? I slutet av maj eller början av juni, blev bakis efter bränbollsyran

44. Gången du grät? Idag kom det en liten tår.

45. Pizzan du åt? 1 Januari då vi var tillbak efter nyårsfirandet i dikanäs

46. Gången du var i göteborg? Aldrig varit där

47. Gången du var i stockholm? Sommaren 05

48. Gången du var full? Nyår

49. Gången du var hög? av kärlek eller? ;)

50. Personen som såg dig gråta? Patrik

ANTINGEN ELLER:

51. Svart eller vitt? svart

52. Hund eller katt? Lika

53. Ut och festa eller hemma och mysa? Hemma och mysa.

54. Tv-spel eller datorspel? Inget.

55. Singel eller upptagen? Upptagen.

57. Msn, Apberget eller Facebook? Hm Msn eller facebook

58. Ragga eller bli uppraggad? Bli uppraggad

59. Top Model eller Project Runaway? Båda

60. Svart hår eller blont? Svart på killar i alla fall.

61. Blåa ögon eller bruna? Beror på personen.

62. Choklad eller lakrits? Choklad.

63. Göteborg eller Stockholm? Stockholm,har ju aldrig varit i gbg så.

64. Högerhänt eller vänsterhänt? Höger.

65. Coca cola eller fanta? Coca cola.

66. Pizza eller kebab? Pizza LÄTT

67. Randigt eller prickigt? inget av dom

68. Älska eller älskas? Båda.

69. Leva eller dö? Leva.

ANTAL:

70. Personer du älskar? De närmaste

71. Personer du hatar?
Hatar ingen, bara ogillar

72. Personer som sagt jag älskar dig? Det är väl några, men inget man räknar

73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? Två stycken.

74. Glassar du ätit på en dag? Många :)

75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Troligen ingen men man vet aldrig, Piteå dansar och ler kanske :)

76. Gånger du haft minnesluckor? Ingen

77. Piercingar har du? En i bröstvårtan, en i naveln som jag väldigt sällan använder. Räknar man med öronen så har jag 6 stycken i dom med.

78. Personer du saknar just nu? Många, men just nu så är det mest Patrik

79. Gånger ditt hjärta brustit? Ingen än så länge, Inte riktigt mycket i alla fall.


VEM:

80. Vill du kyssa nu? Patrik, en och annan snygg känndis också kanske ;)

81. Ska du träffa imorgon? Ingen

82. Sjöng du senast för? Haha gud, sjöng och sjöng. Har aldrig riktigt sjungit för någon men Patrik har väl hört mig tralla på en och en annan sång ibland.

83. Hade du senast en msnkonversation med? Skriver med hannah nu

84. Spelade du tv-spel med senast? Patrik och Ulf

85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Patrik. skulle vilja resa med många men då vet jag inte om en romantisk resa riktigt är målet.

86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Mig själv?

87. Förtjänar att dö? Ingen, egentligen.

89. Vill du sova brevid inatt? Patrik eller Hannah, mest Patrik igentligen är som lite mysigare då man kan kramas utan att det blir konstigt ;) Men Hannah är mycket roligare hon kan man prata lite med. När Patrik lägger sig så ska han SOVA på momangen och är minst sagt inte pratsugen den tråkiga saken.


VAD:

90. Gör dig glad? Just nu så känns det som att inge gör mig glad. Men om jag vinner en miljon i morgon så lovar jag att det gör mig jätte glad.

91. Gör dig ledsen? Just nu så känns det som att allt gör mig ledsen.
92. Vad vill du helst göra nu? Ligga på en strand med en drink i handen

93. Önskar du att du slapp göra? Helt klart att slippa jobba på mitt jobb.

94. Vill du ha nu? Pengar och ett nytt jobb

95. Önskar du dig i födelsedagspresent? Jag önskar mig något så enkelt som riktigt shampo och balsam för tort och slitet/skadat hår från en frisörsalong. Kommer du ihåg det tills jag fyller år nu mamsen?

96. Längtar du till?
Nån gång i början av februari

97. Tycker du om dina betyg? Ja för att vara mig är jag ganska nöjd över dem. Jag vet att några skulle nog kunna vara lite bättre om jag hade ansträngt mig.

98. Ångrar du i ditt liv? Jag kan inte komma på att jag ångrar något.

99. Är det bästa som har hänt dig? Hm, när jag träffade Patrik och att jag fick sånna underbara kompisar då jag började gymnasiet. Och när jag fick min lägenhet som jag snart bott  2 år i.

Jaja duktigt om ni orkade läsa. Men jag ville bara ha något att göra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0