7

Jag har nu gjort bort 7 pass,3 pass kvar alltså. Två pass kvar innan jag blir ledig en dag för att sedan ha mitt sista pass. på fredag har jag jobbat 6 dagar på raken. Jag räknar ner. Men det går ändå långsammare på slutet då målet blir närmre. Ja jag ska ju jobba nästa vecka också. Men jag ränkar som ändå ner den här veckan extra mycket eftersom de är det jag har kvar att jobba innan jag nått mina timmar jag måste göra.

Idag köpte jag en "present" till patrik som snart fyller år. Vill skriva vad det är men bara därför lär han väl läsa min blogg vilket händer sällan. Men på sätt och vis är det ingen "riktig" present. Hehe ja jag får väl helt enkelt säga sen då han fått den vad det handlade om. Men jag vill igentligen ha den själv :P

nu ska jag se lite film med jessica. Fast förhoppningsvis somnar jag innan den är slut annars lär jag vara så trött i morgon då jag ska upp. Ser inte fram emot att gå till jobbet heller,pga detta snö oväder. Att ta bussen är ingen idé de är ju ändå så sena nu. Jag och Jessica åkte buss hem från stan idag och det tog väl nästan en halvtimme på den korta vägen.  

hojt

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Det blir nog bra när du slipper det där jobbet... :)

2010-01-28 @ 14:15:55
URL: http://ircl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0