Varmt

Åter igen känner jag mig fruktansvärt varm. Kanske är det för att jag badade så varmt så jag höll på att dö tillslut av värmeslag :P
Jag känner mig som jag brukar göra en juni eftermiddag i Umeå. Vad jag menar med det är att på sommaren blir det jävligt varmt i min lägenhet. På vintrarna är det däremot svin kallt.

Nu ska jag spela lite Sims, tänkte dock försöka att inte sitta vid datorn till kl 3 på natten som igår. Jag gick och la mig klockan 3 men låg ändå vaken till halv 5 och helt plötsligt så vaknade Patrik. Eftersom vi båda var pigga låg vi och prata och fnitrade sådär som man kan göra då man igentligen inners inne är övertrött. Vid 5 tiden satte sig Patrik vid datorn och jag somnade vid halv 6.

Eftersom Patrik aldrig la sig igen så har han varit lättretlig och sur ikväll. Precis som han blir då han sovit dåligt/är trött. Han dampade loss då det gick dåligt för han när han spelade tv spel. Så han slog i soffan,slängde konsolen och svor. Jag suckade och sa men Patrik ge dig till svar så fick jag "håll käften" :O Men i alla fall så insåg han väl att han överdrivit och dessutom var han söt och gullig resten av kvällen för att han mer eller mindre skrek håll käften åt mig. Ja han är rolig han Patrik. Ibland kan jag inte låta bli att fnissa åt hanns töntiga utbrott, vilket man inte ska göra för då blir han bara änu surare... Män alltså :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0