I stort sett en bra dag

Jag har varit ute sen elva och kom hem kl 9 efter jobbet.

Började med att jag åt lunch på en kina resturang med Rebecka,maria,elin,anelie och matias. Alla gammla klasskompisar förutom matias då som är marias bihang ;)

Sen gick vi runt lite på stan, for till stömspilen gick runt där och kollade och sist gick vi in på maxi och köpte lite fika som vi tog hem till rebecka. JAG VILL HA REBECKAS LÄGENHET!!. den var så fin och mysig och fräsch. Så vi satt där och myste ett tag och sen var det tyvär dags för mig att fara på jobbet.

Drygt som tusan var det. Jag blir så less.

Så nu sitter jag här, och jag har fortfarande ont i halsen. Min ena halsmandel är mycket rödare än den ändra och gör ont.

Jag känner mig väldigt trött, ska lägga mig i sängen och se om det är nå intressant inom OS. Annars får det bli något annat. synd att Anja kraschade annars kanske det hade gått vägen för en medalj.

Hojt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0