Härligt med OS Guld

Såg precis då Björn Ferry tog OS guld i skidskytte :)
Så insatt är jag inte i OS men jag tycker det är roligt då vi tar guld, och då jag hörde att han låg 1a slog jag på och kollade. Jaja då har vi två guld i alla fall :)

Undra hur det går i hockeyn i år då. Faktiskt så tror jag max på en bornsmedalj. Jag har en känsla av att det inte kommer gå så bra. Men jag håller tummarna :)

och curling (hur det nu stavas) är vi ju bra på så där kan man ju hoppas på en medalj.

Snart spelar kanada-Norge hockey och jag hoppas att norge spöar skiten ur dom. Jag vet att det aldrig kommer hända men jag hatar kanada! och man kan väl hoppas på ett under ;)

Nä men nog om sport snack.

Jag har fått ont i halsen idag, det suger och jag hoppas bara att det är något tillfälligt och att jag sovit bort det till i morgon.Eller halsen och halsen det gör ont i min vänstra halsmandel då jag sväljer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0