Härlig helg

Jag har hitentills haft en trevlig helg.
Igår var vi nog mest bara ute hos katarina,vi hyrde en film på kvällen som jag tror bara jag tyckte var bra :)
Fick även byta min första bajsblöja igår. Men det var inte nå farligt :)
Idag mer eller mindre tvingade jag Patrik att byta sin första blöja någonsin. Men det var bara kiss då.
Han är rädd att han ska göra fel,jag sa att jag skulle hjälpa han så han gick med på det då och det gick bra. Är ju inge svårt så, men lite nervös var han nog.

Hon var så gullig igår också. Först så gav hon katarina en puss sen gick hon till Patrik böjde upp huvudet,blundade och plutade med munnen för att få en puss av Patrik också. Men hon fick fetdissen av Patrik för att hon var snorig :)
Mina örhängen tycker hon är väldigt roliga men man får passa sig så hon inte drar i dem.

Idag så var vi lite på strömspilen. Patrik köpte ett par byxor och för första gången sa han tyckte han det var roligt att shoppa (det tog max en kvart och han prövade 2 byxor) kanske därför det var roligt för att han inte behövde vara där och pröva en massa nån längre stund. Sen for vi till katarina igen. Vi hade med oss 5 enkronor så Greta fick mata "grisen" en jätte stor spargris hon har. Det tycker hon är jätte roligt.

Sen har det inte hänt så mycket mer. I morgon ska vi far på jysk och rusta sen blir det väl till att fara hem.

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0