Födelsedag

Idag (eller igår hur man nu vill se på det) fyller Patrik och Pulf 27 år, bara 3 år kvar till 30 nu. Haha jag som inte ens fyllt 20 känner mig gammal.

Patrik steg i alla fall upp kvart över 6 i morse och öppnade två paket medans jag mer eller mindre medvetet kollade på. Hade bara hunnit sova 4 timmar då. Somnade sedan om och vaknade nån gång vid 11 igen. Hämtade pappa som lånade bilen och for sedan upp till lägenheten och var en snäll flickvän och hade lunchen klar då Patrik kom hem för att äta.

For sedan med pappa upp till farmor och farfar. När vi for hem svängde vi förbi isbanan och sladdade lite. Först var jag rädd och funderade nästan på att bara köra förbi den. Men det var roligt att sladda runt och jag höll mig borta från snövallarna. Hade jag suttit i en riktig skrotbil som de inte hade gjort något om man körde in i snön hade jag gasat på änu mer. Men man var ju tvungen att vara rädd om extra ljusen på bilen då de nästan kostar lika mycket som bilen gjorde att köpa.

Vi var också upp till Ulf och åt tårta. Det var trevligt :)

Nu så tänkte jag spela lite sims innan jag går och lägger mig. Men jag känner mig jätte varm, håller nästan på att brinna upp. För en gång skull så känner jag mig så varm som Patrik tycker jag är. Många gåner får man höra " asså gumman jag kan inte ligga brevid dig, du är ju varm som ett element" Just nu skulle jag vilja lägga mig i en snöhög naken.

Nä nu är jag klar här, så får man se vad morgon dagen har att bjuda på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0