En dag mot sitt slut

Först och främst så kommer nån rad om jobbet i vanlig ordning i min blogg,sen sport och min dröm.

Jobb:
FY SATAN vilken dryg kväll. Jag tror aldrig fyra timmar gått så sakta. Man störde många då de kollade på OS också. Sen var det en gubbe som började snuska sig. Priset på det jag sålde var 69 kronor, och han började skämta om 69:an. Jag förträngde ganska snabbt vad han sa men nå i stil med ja "vi kör väl på 69an då" när han tackade ja till erbjudandet. "Det brukar ju aldrig sluta efter 69:an" då han frågade hur premenationen fortsatte efter de där nr han fick hem och när vi skulle lägga på: Då ses vi då du kommer, det är mycket snö men jag har skottat uppfarten. Jag skrattade åt hanns skämt för att vara trevlig för att han skulle köpa. Men så rolig var han faktiskt inte som han trodde :)

Sport:
Fan vad nice att det blev ett brons för Anja ändå. Så tur att Vonn åkte ur annars hade Anja bara kommit fyra.
Håller på att lyssna på hur det går för ferry, orkar inte kolla förens loppet snart är slut. Han måste känna sig lite pressad då han tog guld förra gången.
Både igår natt och förgår har jag kollat på Curling. Jag fattar inte riktigt poängräkningen än det gör mig frustrerad. Jag tror att jag kanske vet eller i alla fall är på väg snart. Ja som sagt jag är inte helt säker, orkar inte gå in på vad det är som gör mig fundersam.

Drömmen:
Jag drömde att jag och Patrik skulle fara utomlands och satt på ett flygplan. Jag han bara drömma om då flyget lyfte och det var skit läskigt. Jag är flygrädd och kommer vara riktigt nervös den dagen jag kommer flyga. Drömmen gjorde det helt enkelt inte bättre. Känns det som i drömmen kommer jag dö :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0