12

Jag drömde att jag upptäckte att jag var gravid i V.12. Haha vilken chock jag fick i drömmen. Det är ju mer eller mindre 3 månader och jag hade inte märkt något.

Ulf och Linn ska ju ha barn (patriks tvilling och hanns tjej) och i drömmen kom jag att tänka på när patrik sa något i stil med "Nu måste vi skynda oss att göra dig på smällen så vi får barn före"
Då var hon redan i v.8 minst vilket skulle leda till att vi var tvungna att få ett prematur barn. Självklart var det ju ett skämt, om än ett korkat för jag tror inte ens han tänkte på hur förtidigt född ungen skulle måste bli för att "hinna före" :) 

men då så kom jag att tänka på att nu var jag ju redan i V.12,det är väl omkring där hon är. Patrik kanske får som han vill ändå. För i drömmen fanns det inget annat val än att behålla det.

Alltså en del av mina drömmar är då allt för roliga. Inte just då när man drömmer de, men när man har vaknat och fått tänka igenom drömmen lite. Jag önskar att man på något sätt kunde spela in sina drömmar och sen kolla på dem efteråt. Gud så roligt jag skulle ha det.  

Kommentarer
Postat av: Linn

haha va roligt jag drömde inatt att jag hade fått barn och barnet va ca 6 månader, jag undrade va som hade hänt med mej, varför jag missat allt tills nu:P så jag ligger nog steget före i dömmen också;)



De skulle vara himla kul om ni blev gravid också :)



Ja de sulle verkligen vara kul om man kunde spela in drömmarna:) hahah

2010-02-04 @ 11:29:43
URL: http://lindhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0