Torr

Åh jag är så torr överallt. Jäkla vintertider. Jag är så torr om fötterna så jag har fått en spricka i hälen så det gör ont då jag går. Ser ut som att jag håller på att få en på andra foten också. Det blir till att smörja in fötterna ofta. Jag tycker inte om att smörja fötterna igentligen. Känns så kladdigt. Övriga kroppen skulle också behöva få en omgång med insmörjning en tid framöver. Jag är till och med torr i hårbotten så det kliar. Nu då jag mest sitter hemma så håller jag mig undan från att tvätta håret. Ska jag ut blir det mössa på. Ganska äckligt men jag tror ju inte det skadar.

I morgon ska Patrik jobba. Han har tagit på sig att jobba extra. Men efter det ska vi ut och julhandla lite.
Det är bara mammas julklapp som är fixad. Den borde nog landa i brevlådan till veckan. Jag får se hur mycket pengar man har kvar efter att ha handalt julklappar. Jag skulle vilja köpa hårfärg. Men vettifan om jag har råd att köpa det den här månaden. Jag måste ju som ha två förpackningar.

hm nja men jag har väl inte nå roligt att berätta. Det händer som inte så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0