Svårt

Inatt hade jag jäkligt svårt att somna, och Patrik bara snarka och snarka. Tillslut så gick jag upp och startade datorn och såg på liter serier. När jag gick och la mig så hade Patrik slutat snarka. Men självklart som alltid så börjar han igen så fort jag lagt mig. Jag hade lust att ta silvertejp och tejpa igen hans mun. När jag väl höll på att somna så kräktes en katt. Så då fick jag gå upp och torka upp det. Sen var det svårt att somna igen. Jag tänker inte ens säga när jag somnade.

Jag som hade bett Patrik skulle skippa att sitta vid datorn så kunde vi hitta på något innan han for och jobbade. När han väckte mig för att höra om vi skulle göra något då så grymtade jag väl lite irriterat "Du vet du när jag somnade, gå och sätt dig vid datorn" Så sov jag ett tag till. Så det blev inte så mycket till att hitta på något.

Nu är i alla fall Patriks julklapp beställd. Jag funderade på att skriva vad det är för något. Patrik läser ju ändå inte min blogg. Men bara därför skulle han väl få för sig att kika in och läsa lite. Så jag tror jag skippar det för säkerhetsskull.

Aja nä men nu ska jag ta och söka ett sista jobb. Sen tvättar jag ju ikväll också.

Hojt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0