den tidiga morgonen?

Jag började ju 24.00 igår för att vi trodde det skulle vara strömavbrott i 30 min. Det var typ 30 sek i stället så det var en aningen onödigt att börja så tidigt.

I morse var det otroligt jobbigt att kliva upp. Jobbigaste morgonen sen jag började. Jag var så trött då jag gick till jobbet och det tog ett tag innan jag vaknade till. Men jag somnade sent och sov inge bra så det var inte så konstigt.

Jag håller evigt på att svettas ihjäl på nätterna. Då jag går och lägger mig är det ganska lagomt så man virar in sig i täcket. Men sen så vaknar man efter 1-2 timmar och är blöt av svett och inte blir det bättre då Patrik kommer och lägger sig.

Det här är nog sista veckan på jobbet. Ser inte ut som att det blir nå nästa vecka.

Nä nu är det dags för sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0