Stackars min näsa

Det är påfrestande för min näsa att vara förkyld. Efter en veckas andvändande av nässpray och snytningar så har den börjat blöda. Antingen blöder det ur ena näsborren eller andra. Sen så står det på nässprayen andvänds 2-3 gånger dagligen... Eh efter 3 timmar är den så täppt så jag inte kan andas vilket gör att jag måste ta igen.

Jobb i morgon och på torsdag, fredag storstädning och lördag Vilhelmina.

Snart flyttar Camilla ut. Skönt och tråkigt. Det har varit jätte lätt och roligt att bo med hon. Men blir ju skönt att slippa dela på 20+ kadrat med en tjejkompis. Det är en annan sak med Patrik. Men det kommer bli ensamt :)
Men nu kommer jag umgås mycket med Patrik. Blir nog mycket i Vilhelmina under sommardelen om jag nu inte skulle få nå av dom jobben jag sökt. Sen får ju Patrik se till att vara mycket här nu då han är arbetslös.

det var allt för ikväll. Jag ska läsa lite i min solo tidning nu. Sen i vanlig ordning blir det väl lite kortspel :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0