Så var det me de

Just nu håller jag på att göra mina sista pass på Online. Snart så är man klar med telefonförsäljning för alltid ;)

Annars vet jag inte vad man ska skriva. Om två veckor flyttar min inneboende ut, och eftersom Patrik nu för tiden ar arbetslös så kommer han vara här hos mig oftare och längre.

Vi håller även på att kolla runt efter lägenheter. Vi låg på första plats på en 3a i holmsund. Men vi var tvungna att tacka nej för jag måste först se hur det löser sig för mig ekonomiskt. Sen blev det ju lite svårt att fara och kolla på lägenheten då Patrik inte hade möjlighet att komma till umeå. Men förhoppningsvis kommer det fler tillfällen. Nä men på ett eller annat sätt är vi nog snart sambos. Efter 4 år tillsammans är det väl nästan på tiden ;)

Patrik är ju inne på att bo i holmsund eller umedalen. Holmsund skulle väl kunna funka. Känns lite sådär Vilhelmina likt fast med bara 20 minuter till stan :P Men känndes samtidigt lite jobbigt att hamna där ute. Umedalen är jag för. Men jag är väl nästan för det mesta tror jag. Bara vi flyttar ihop, sen får det ju inte vara för dyrt heller :) 

nä tror man ska slänga sig i duchen. Man får ju sova själv ikväll också. De senaste två dagarna har jag vaknat kl 6 av att tvn varit igång för då har Camilla somnat med tvn igång. Jag ska visa hon hur insomningstimern fungerar.
Vi höres folket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0