Nej nej nej nej nej

Jag ska ju jobba mina sista pass. Inte vara dö sjuk, okej det var väl till att överdriva. Men jag har sjuk... Förkyld,snuvig,ont i halsen, ont i huvet, feber och äcklig. Det är värre än igår. Mina förhoppningar att det skulle vara en "endags förkylning" var helt bortkastad. Det här suger och jag känner mig grinig. Kunde inte förkylningen hålla sig i en och en halv vecka tills jag var klar med jobbet. Jag kan fan inte jobba förens det slutat göra så ont i halsen.

Aja nu är det som det är. Jag borde i alla fall ta mig till apoteket och köpa nässprey. Om jag nu inte skulle hitta någon i lägenheten ändå.

Elräkningen damp ner i brevlådan i morse. Fast det var ju inte oväntat har bara gått och väntat på den. Elräkningarna skiljer sig ju verkligen löver sommaren och resten av året. På sommrarna har jag knappt varit här och då har dom varit skit billiga. Nu är dom bara jobbiga :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0