Less

Jag är less på det här.

Jag känner mig trött. Skulle nästan kunna sova. Fast det går ju inte då somnar jag ju aldrig i natt i stället.
Men jag tänkte på det. Jag tror jag vet varför jag var så pigg igår än fast jag bara sovit 5 timmar och var sjuk på det. Måste nog ha varit all Treo. Det är ju koffein i det så.

Vaknade ju samma tid idag också och gav upp sömnen för att stiga upp. Försökte sova lite till men var så täpt i näsan så det gick inte. Plus snus torr i käften efter att ha andats igenom munnen hela natten :)

Nu är det bara en vecka kvar tills min inneboende flyttar ut, och förhoppningsvis så får jag hit Patrik nästa torsdag. Men den här gången får vi se till så att inga bilar brinner upp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0