Känner mig lite gladare.

Jag har i alla fall kännt mig något gladare idag. Vet igentligen inte varför, men de senaste dagarna har jag i alla fall bara varit på dåligt humör. Men man försöker hålla masken lite grand då man inte bor själv. Är ju inte camilla jag är grinig på. Bara rent allmänt :)

Jag har varit betydligt tröttare idag. Tror det är för att jag slutat med treo och gått över till alvedon. Har sovit lite till och med två gånger idag. Men har nog lite sömn att ta igen också. Men jag sover fortfarande oroligt och vaknar av att jag gör massa konstiga läten,hostar till,snarkar eller snörvlar :P

Jag ger den här förkylningen max en dag till. Annars jobbar jag än fast jag mår skit.
yeah 5 pass kvar. Sen är det slut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0