Hej hopp

Ja vad ska man säga om jobbet idag. Det gick segt, och fick lite sålt. Men sitter man med rätt person i rummet är det ganska okej. Vilket jag gjorde idag.

I morgon ska jag göra nå bankärenden och gå på Af.
Sen om jag hinner ska jag ta och kolla lite på skor :)

Nä ska slänga mig i duchen och tvätta av sminket. Hatar att stå böjd över handfatet då det står ett skåp i vägen.
I morgon drar Camilla så det blir sista natten tillsammans, så vi får passa på att spela lite kort. Våra kvällar börjar med diverse serier,sen blir det kortspelande och sen ser vi på film.

På fredag ska jag nog bara storstäda. Jag ska fan städa från golv till tak. Eller ja, i alla fall i badrummet så ska väggarna få sig en skrubbning. Åh vad fint det ska bli här,och ska ta och kasta massa skit.

hojt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0