"god morgon"

Tydligen är inte folk vakna klockan 8 en lördag.

Men jag har i alla fall sovit sen klockan tolv i natt till 7 nånting. Så det är mer sömn än de senaste dagarna.
Men sen klarade jag inte av att sova något mer. Men känner mig trött så kanske går och lägger mig igen om ett tag. Fick ju migrän igår kväll vilket var som pricken över I:et. Vem vill ha migrän då dom redan är sjuka.  

Det är inte bättre idag! det känns som att jag har mer feber än någonsin. Har fortfarande ont i huvet, fast lite bättre än igår är det ju. Är mer vanlig huvudvärk än migrän.

Men jag kommer sjukanmäla mig idag också. Usch jag hatar att ringa dit och sjukanmäla mig.

Nä nu intar jag sängläge igen. Var jobbigt att sitta uppe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0