Gnäll

Jag antar det inte är så roligt att läsa min inlägg om min förkylning. Men jag måste ju gnälla av mig någon stans.

Jag tror jag ska ta och lägga mig snart. klockan är 23,15 men det är riktigt tidigt för mig nu för tiden.
De senaste dagarna har det verkligen inte blivit mycket sömn. Så jag skulle behöva lite.
Inatt då jag skulle sova så somnade jag till men dirket då jag somnade började jag snarka vilket gjorde så jag vaknade. Så höll det på i en ond cirkel. Samma blev det idag mitt på dagen då jag skulle ta en tupplur så blev inte så mkt sömn där heller.

Jag hoppas det går bättre inatt. Jag behöver en riktig god sömn.

För det andra tror jag att jag blivit imun mot näs spray nu. Det hjälper inte längre. Jag går där lika täpt som förut, och jag har börjat blöda näsblod. 

Inte lätt inte lätt. 

Om ni inte orkar läsa mitt gnäll om min förkylning så kan ni ju vänta med att besöka mig på några dagar. Tror faktiskt inte den kommer gå över på nån dag eller två till :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0