:)

igår kväll/natt höll jag också på att hosta sönder. Undra varför jag bara hostar på nätterna. Aja skit samma så mycket lider jag inte. Bara Camilla eftersom jag ibland råkar hosta på hon.
Sen börjar hon på att bli förkyld.

Men det ser ut som att det ekonomiska kommer lösa sig.
Men det har blivit lite ändrat i mitt schema. Kommer jobba 3 pass den här veckan och 2 nästa. Men aja skit samma, ändå skönt att slippa göra 5 på raken med den här förkylningen.

Sen far jag till Villis på lördag för att fixa lite grejer och så far jag tillbak med Patrik på tisdagen.
Gött mose.

Nu väntar jag bara på att få fara till jobbet. Inte för att jag längtar utan för att jag vill få bort det.
bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0