En sån dag :)

Snart kommer Patrik hit. Tyvär blir han väl inte så långvarig då han ska till sin pappa i ö-vik idag och vara där tills i morgon. Men sen kommer han ju tillbaka igen. Jag tänkte att det var bäst att jag stannade med kissarna här. Dom där katterna (eller puma mest) går inte så bra ihop med hundar.

Jag har nyss tagit och STOR dammsugit. Allt damm måste bort då man har kissar som kommer vara här och gå överallt. Så nu är det till och med rent och fint under sängen, där jag annars är dålig på att dammsuga ordentligt.

Nu ska jag bara ta hand om en liten disk,slänga mig i duchen och sen så kommer nog patrik ganska snart efter att jag är klar med det skulle jag gissa.

Han försökte dessutom lura mig. Han sa: tur man har ett extra däck i bilen för jag fick nämligen punktering.
Självklart så trodde jag inte på det. För då skulle han inte låta så glad. och dessutom skulle han ha ringt till mig då det hände och svurit.

Igår däremot så lurade han mig. Han skulle skriva ut någran CV:n till mig. Så han sa: Jag skrev ut dom i rosa. Gick först på det och blev lite irriterad. Jag vill ju inte lämna ut rosa CV:n,och när han sa att nu har jag redan skrivit ut alla ju så tänkte jag "jaha aja det får väl vara så nu då" men dom tur var så skämtade han ju bara.

Nu måste ju jag hitta på ett bra april skämt så jag kan lura han...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0