Tisdag

Drömde en väldigt dålig dröm i natt. Jag grät som tusan i den och den sög jätte mycket.

Just nu är jag i den tiden på dagen som jag är som tröttast. Bortsett från då jag vaknar då. EFTERMIDDAG, jag skulle kunna gå ochs sova nu men det ska jag icket. Jag undrar just om jag jobbar förmiddag eller eftermiddag i morgonm. Så jag får väl ta och kolla upp det snart.

Det blev fiskbullar till middag idag vilket patrik hatar. Nu sitter jag mest och väntar på att hannah ska göra ett besök och hämta hennes kläder. Sen ska jag nog fara på ica och handla lite, jag har ett väldigt sug efter någon god frukt. Mest sugen är jag på de där små fruktsalladerna med melon de säljer. Men det är väldigt dyrt för lite frukt så det får nog bli något annat.

Jag ser även emot fredag lite då jag planerar på att fara hem. Igentligen skulle jag vilja fara på torsdag men eftersom jag jobbad så lite den här veckan så måste jag nog jobba fredag också om jag ska ha råd med hyran.

Jag ska även gå förbi banken och fixa ett internet konto så jag kan sätta över pengar varje vecka så jag har råd med hyra. För just nu så får jag pengar varje fredag. och eftersom jag tjänar så lite ska jag nog sätta över halva lönen varje vecka så jag ser då jag tjänat ihop nog mycket så jag kan betala den.

och så ska jag fixa ett cv och skicka in till ica kvantum. Patriks syrra pratade ju med chefen och hörde om de behövde någon behovs anställd. Inte för att det gjorde det just nu men hon tyckte defenetivt att jag skulle skicka in ett cv. Så skulle de höra av sig då det behövdes. Vilket skulle vara toppen så slipper jag kanske jobba så mycket med det jobbet jag har nu. Dessutom kunde man tjäna bra pengar då de hade ett högt OB. katarina sa att hon tjänade 8000 bara på att jobba 3 helger. Så ja det skulle inte vara så dumt.

ja men nu ska jag göra nå annat.
bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0