Snart bär det av igen

Till jobbet alltså. Jag önskar att det jobbiga går över snart. För nu så får jag ångest hela 12 timmar före jag ska till jobbet. Redan innan jag går och lägger mig på kvällarna börjar det och jag känner att jag bara INTE VILL. Men som jag sagt tidigare är det inte själva stället som är problemet. Bara arbetsuppgifterna. Jag hoppas på att jag kommer vänja mig. Men vem vet, som det känns nu tror jag aldrig jag kommer göra det :) Jag kommer få magsår av att gå och stressa och oroa mig för att jag ska jobba. Jag känner mig otacksam över att jag hatar det så mycket när jag har tur att jag ens har jobb. Men jag håller tummarna på att det snart kommer kännas bättre :)
Jag undrar över vad jag kommer sälja idag. Jag säljer gärna fyrklöver igen som jag tycker gått bäst. Men jag känner på mig att det kommer bli nå annat eftersom de byter hela tiden. De har ju så många uppdragsgivare så det kan ju inte sälja samma hela tiden. Det är speciellt jobbigt då det är nå nytt.

Sen måste jag klaga över mitt illamående också. Jag kan knappt äta något under de första timmarna jag är vaken. Jag får kväljningar då jag försöker äta. Nu tvingade jag i mig två mackor då det ändå var lindrigt idag. Men det tog emot som tusan. För nån dag sen gjorde jag gröt och fick i mig nå skedar bara. Jag är speciellt känslig mot varm mat. Och de inte bara på morgonen, jag måste vara extremt hungrig för att ens vara sugen. Det är jätte jobbigt och jag blir så less. OCH NEJ JAG ÄR INTE MED BARN, NEJ NEJ NEJ och åter NEJ. Det är helt omöjligt.

huga nu ska jag snart till jobbet. Hoppas jag säljer bra,vilket jag inte lär göra då jag är en usel säljare :)

Kommentarer
Postat av: stefan hellqvist

tänk om du är med barn :O har du tänkt på det? :O

2009-09-23 @ 22:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0