Rubrik saknas....

Varför ska man måsta skriva rubriker hela tiden. Jag tycker det är grymt jobbigt för jag kommer aldrig på någon. Sen för att jag skulle ta och klura ut en så glömde jag bort vad det var jag igentligen skulle skriva.

Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva i stället.

hm... idag åt jag palt till middag och i morgon börjar jag jobba halv 1. Jag gruvar mig fortfarande inför torsdagens dubbel pass. Jag fattar inte riktigt hur jag tänkte när jag hade tänkt jobba dubbel pass i stort sett varje dag. Just nu så nöjer jag mig nästan med att jobba så pass mycket så man har råd med hyran,mat och nån resa hem då och då. Tur man nyss varit student och är van med att inte leva med så mycket pengar.

Jag höll nästan på att skratta ihjäl mig nyss åt min dumhet då jag helt glömde bort att Hannah skulle åka hit med Patrik på fredagen.

Hannah skriver
Jag känner mig orolig vad jag ska göra fre & lörkväll mellan 17-21
Jag skriver
Du kan ju vara med mig på fredagen, patrik lär ju inte komma förens 8 så
Hannah skriver
hahah men hallå
jag hade ju tänkt åka me han hahaha

Ja för mig så var det dagens då det inte hänt så mycket roligt.

Kommentarer
Postat av: Hannah

JAG TYCKER OCKSÅ DET VAR ROLIGT!

2009-09-23 @ 00:40:38
URL: http://hannahstighall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0