Jobbsökan

Nu har jag i alla fall sökt på 3 jobb så det är ju i alla fall bättre än inget. I morgon ska jag söka på ytligare två. Orkar inte skicka in ansökan just nu, och en av dom ska man dessutom skicka till deras adress med posten. Det blir lite kepigt eftersom jag inte har någon skrivare.

I morgon ska jag på något informationsmöte på arbetsförmedlingen kl 10 och så ska jag klippa mig kl 13.

I dag så har vi inte gjort allt för mycket. Har som inte mycket till energi. Marina var förbi här en sväng och hälsade på och så stekte jag upp några potatisar som jag sparade från igår och åt stekt potatis med vegetarisk schnitzel med hannah. Det var faktiskt mycket göda.

kl halv 8 så kom jag på att jag höll på att tvätta. Höll totalt på att glömma bort det. Tur att det bara var 4 tvättar som skulle tvättas då.

Nä nu ska jag se om den där mamman som fick åttlingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0