Jag skrattar åt min dumhet.

Jag satt och funderade på vad skolan heter efter det man gått gymnasiet. Universitet alltså. Men det tog ett tag för mig att komma på det då jag tydligen är helt hjärndöd idag. Skrev till hannah och frågade,men kom precis på det själv då jag sände min fråga. Men gott folk... jag glömde det igen samma sekund som jag kom på det. Så här såg det ut då jag skrev till hannah.

Jag skriver: 
vad heter det som kommer efter gymnasiet?
Jag skriver: 
alltså om man fortsätter gå skola
Jag skriver:
Nu kom jag på det själv,fick hjärnsläpp ett tag

och två sekunder senare skriver jag:
HAHAHA OCH NU GLÖMDE JAG DET IGEN!!!

Jag har fått skratta gott åt min egen dumhet ikväll. Hannah också tror jag :)

Vi har även lyssnat på busrigningar på youtube. En blev jag lite smått generad av. Eller smått kanske var en en lögn. JAG KUNDE KNAPPT LYSSNA/LÄSA IBLAND. Det var ju även textat då en del de sa inte hördes så bra.

 


Kommentarer
Postat av: Hannah

Hahaha ofc skrattar jag gott åt din dumhet!

Och vad gäller snuskbusringningen så tycker jag den var jääävligt nasty!

2009-09-23 @ 00:42:56
URL: http://hannahstighall.blogspot.com
Postat av: Linn

hahahaha blondie;)

2009-09-23 @ 12:17:01
URL: http://lindhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0