Hello

Dagen känns seg. Eller jag känner mig seg, tung i huvudet och benen känns som bly. Men jag ska ändå snart ta och gå en promenad med mamma och hoppas på att det känns bättre sen.

Igår så blev det palt och tårta hemma eftersom pappa fyllde år. Av mig fick han ett skellefteå AIK hockey badlakan.

Senare på kvällen så for jag till malin. Vi kollade lite på de som spelade badminton och så spelade vi själv lite. Vi drog någon ragg och sen for vi hem och kollade på slutet av kändis djungeln. Efter det så blev det till att se en film. Hon tackade också ja till mitt erbjudande att följa med till umeå på måndag.
Men jag tror hennes föräldrar tvivlar lite på mina köregenskaper. Jag hoppas det bara inte regnar, jag tycker det är så jobbigt att köra bil då.

Nä nu ska jag dra mig hem så jag och mamma kan gå den där promenaden.

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0