Hej och hå

Igår var jag som sagt på en jobb intervju. Jag var där i god dit men sanningen är ändå den att det tog ca 40 minuter innan jag hittade det. Det sög att byggnaden inte var skyltad med deras namn.Men jag fick komma in än fast jag var lite tidig och hon sa att det bara var bra så hon hann med att gå på ett möte sen. Men hon ställde en massa frågor och jag fick jobbet direkt. Så jag tyckte intervjun gick toppen. Så nu ska jag börja med att gå in kurs 3 dagar nästa vecka så man lär sig allting.

Efter det så träffade jag maria och vi gick och åt kina buffe. Det var så gott och ja vi tänkte då på dig rebecka då vi satt där och åt. Till efterrätt åt vi friterade bananer med glass.

Jag och maria gick efter det en stund på stan och hannah gjorde oss sällskap efter ett tag. När vi var färdiga med stan för den dagen for jag hem, packade och drog till buss stationen och åkte hem med hannah som sällskap.

det var väl typ den dagen :)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Vad jag önskar att jag hade varit med er igår! Och grattis till jobbet!! :)

2009-09-09 @ 12:18:11
URL: http://ircl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0