Hej och Hå inlägg nr 2

Jag sålde en mindre idag än igår på jobbet. sista timmen gick faktiskt ganska bra, för då fick jag väl iväg nästan hälften tror jag.

Nu ska jag snart ta och ordna middagen. Ska bara ta och göra en brunsås till leverbiffen för resten var jag faktiskt så smart så jag fixade det redan igår.

Sen blir det disk och stöka undan lite prylar som ligger här och där. Har av någon anledning fått med mig hem en massa papper från jobbet.

Ikväll kommer Jessica och ska vara här tills i morgon då hon och Mirre åker till lycksele för att sedan flyga till grekland :) bye

Kommentarer
Postat av: Hannah

Vadå åka till lycksele? Flyger dom därifrån? Är inte Mirre redan i lycksele?

2009-09-20 @ 21:43:57
URL: http://hannahstighall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0