frusen

Jag fryser och är jäkligt trött. Det tar som vanligt emot att fara till jobbet. Men men det är bara att bita ihop.
Jag lär ju ska somna när jag kommer hem igen, Men det kanske är bra så får man vila upp sig lite inför kvälls passet.

Idag hade det nästan varit skönt att ha på sig en vinterjacka till och med. Men man kanske blir lite varm då man börjat cykla. Eller tvärt om, beror på hur kallt det är ute idag. Men det ser inte lovande ut, och jag tror det vist har regnat inatt.

Ja men hur som haver så tror jag det är dags att ta fram duntäcket. För just nu så andvänder jag två tunna täcken. Men det brukar sluta med att ett glider av så jag ligger där och fryser då jag sover.

Ja men dags att fara som sagt, det är bäst att fara i tid på morgonen då det är mycket trafik och jag måste korsa 3 övergångsställen. Det är ju rött så länge här i stan så det kan ta ett tag innan man tar sig över :)

ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0