Förunderligt

Det som jag tycker är ganska roligt är att alla hatar telefonförsäljare, eller i alla fall en stor majoritet. Till och med telefonförsäljare hatar telefonförsäljare. Och ändå så är omsättningen inom det yrket flera flera miljoner bara i sverige.

Idag efter jobbet så träffade jag hannah på stan och sedan gick vi hem till mig. Här så stekte vi upp palt till middag. Det var faktiskt riktigt gott :) sen så gjorde vi en lätt efterrätt också. Men mellan det så ställde jag mig och stekte leverbiff och potatis till två portioner. Så det får väl kanske bli lunch i morgon och på måndag. Eller varför inte middag :) Ne men jag och hannah hade det mysigt men vi båda var lite trötta. 
 
Jag ska nog stänga av datorn nu och gå och se på tv. Det är faktiskt skönt att man börjar halv 1 i morgon för då hinner man sova ut :)

God natt på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0