Dagens fredag

Jobbade förmiddag idag och hamnade hon en kille på ca 25-30 år skulle jag gissa.
Först så sa han åt mig att jag skulle sluta prata från papperet för annars skulle han lägga på, han lät ju inte otrevlig men bestämd. Så jag pratade på utan mall och sen så frågade han mig om mitt telefon nr så vi kunde fortsätta prata senare för jag verkade som en trevlig tjej. Han konstanterade även att jag lät som en norrläning vilket jag sa att jag var också. Men hur som helst så försökte han ju få numret. Först sa jag lite snällt att nej men jag får inte lämna ut nå nummer. Till slut så sa jag NEJ MEN JAG VILL INTE när han fortsatte tjata. Då gick det in för han. Och jag sa att ja men ska du inte ha något så tackar jag för mig och du får ha en bra dag och så sa jag hej då. Då sa han i sin tur PUSS. Ja vist han var ganska rolig. Men det var ju drygt då han inte gav sig.

Sen så for jag till stan och träffade Hannah,Camilla och Fredrik. Det var roligt att få träffa hon igen.

Ikväll så blev det pasta med "svampsås" till middag. Vilket innebär att jag vispade ihop en pulverbrunsås och la i massa  svamt. Haha men det funkade det också, hade nog blivit godare om det inte var nån pulver sås grejs utan att man hade gjort en riktig svampsås. Men det funkade, och det tyckte hannah också :)

Nu så tar vi det bara lungt, båda är trötta och orkar inte göra så mycket annat. Och om ca 1,5 timme så skulle jag gissa på att patrik kommer hit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0