Bio

Igår så var jag på ett möte på arbetsförmedlingen då dom informerade om vad dom gjorde, vad dom kunde hjälpa med, vad man kunde finna på deras hemsida osv. Mötet tog ungefär en timme, fast jag såg då inget på den där filmduken de hade ett bildspel på. För det första så satt jag på fjärde raden och alla skallar framför var i vägen. Och när jag väl fick en skymt av duken så såg jag knapt texten.

Sen så drev jag omkring på stan ett tag, jag köpte mig då ett par nya jeans och efter det for jag och klippte mig.

Ja och idag så sov vi länge som tusan, blev förvånad då vi vaknade och klockan visade på 11,40. Vi käkade frukost och sen drog vi till expo. Hannah lämnade in sin cykel som det var punktering på och jag köpte gryt underlägg.

Kl 6 så ska jag och hannah se på bio så snart blir det till att göra sig någon middag och dra sig mot stan.
Vi höres :)

Kommentarer
Postat av: Mirre

GUd va pengar ni verkar ha! :D

va vare för film?

2009-09-04 @ 11:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0