Åre

Igår så sökte jag faktiskt ett bageri jobb på ett café i Åre.

Idag händer det inte mycket, jag och hannah håller på och tvättar, hon är gring och det är dåligt väder. Igentligen hade jag tänkt dra runt lite på stan idag. Men eftersom vädret inte var så bra så orkar jag inte cykla dit. Det har regnat men nu är det uppehåll, fast regnet hänger i luften.

Bion i går var ganska bra, fast det kanske jag redan skrivit?

Ja jag vet inte riktigt vad som händer nu de närmsta dagarna, Jag känner mig i behöv av en skrivare så jag kan skriva ut mitt CV. Sen borde jag gå igenom det mer och kanske fylla ut det lite för att sedan skicka in det till arbetsförmedlingen.

I mitten av nästa vecka eller i slutet far jag nog tillbak till villis igen. Måste komma ihåg att ta med mig mina betyg igen när jag far tillbak till stan så jag kan lämna in det till arbetsförmedligen.

Jaja man kanske ska läsa lite bok ett tag eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0