Vilken tur dag.

Min vän körde idag in i ett träd. Han hade tur som inte dog eller fick nå skador. Han klarade sig undan med bara blåmärken. Jag är glad över att det gick bra när det kunde ha gått så illa.

Idag är jag sjuk. En aning feber och ont i halsen. Inte så farlig igentligen. Men jag och feber går inte ihop. Jag känner mig jätte dålig av bara lite feber.

Men det lär inte bli värre, så i morgon ska jag då ändå ut med Maria. Våra planer är att köra till Öb, StjärnaFyrkant gå på stan och äta lunch ute. Jag ser fram emot det. var ett tag sen sist vi sågs.

Eftersom jag sovit ett tag på dan idag så är jag inte alls trött nu. Men ska nog stänga av datorn och krypa ner i sängen och läsa då det inte fanns mycket mer att göra på datorn.

så ha de gött folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0