Mina drömmar

Jag älskar att drömma. Det är så roligt men ibland så kan de vara lite besvärligt då jag kan drömma flera drömmar per natt vilket innebär att jag inte får så mycket djupsömn vilket man behöver för att bli utvilad.

Men hur som helst, Jag ska berätta om mina två senaste drömmar.

I förrgår drömde jag att Jag och Patrik skulle förlova oss. Vi stod ungefär vid glasdörren till simmhallen på folketshus i Vilhelmina. Men helt plötsligt var vi gifta i samma veva. Jag fick då panik för de var ju inte riktigt de jag hade tänkt mig, 19 år och gift var inte mina planer. Men hur som helst var det fullt med folk i hela bio salongen som skulle fira vårat giftemål, och alla skulle lämna en slant så att jag och Patrik skulle kunna resa till Paris på smekmånad. 

Fast  helt plötsligt var jag gift med Prins Carl philip. Jag var jätte rädd för att göra något fel så jag hamnade i media. Och tillråga på allt så blev jag med dragen av en kompis till en sex klubb där de var meningen att man skulle ha sex med olika personer. Jag var livrädd att någon skulle märka att jag var där,samtidigt som jag var sur på min kompis för jag ville inte alls ha sex med andra och samtidigt kunde jag inte ta sig där ifårn.

Inatt så drömde jag att jag var hög gravid. Jag hade Bf om nån dag bara. Jag var riktigt nervös över förlossningen. Nästan så jag önskade att värkarna aldrig skulle sätta igång och vattnet gå. Helt plötsligt så kom jag på att under de här 9 månaderna hade jag aldrig kännt barnet sparka. Jag kunde inte ens komma ihåg att jag varit på nått läkar besök eller gjort ett ultraljud. Kanske blev jag bara senil? men panik fick jag. Så jag började klämma på magen och hittade vart fötterna låg och huvudet. När jag rörde på fötterna så rörde dom sig och jag fick lite hopp om att ungen levde ändå. Samma kväll så låg jag på soffan och började känna hur det rörde sig i magen och det började trycka på neråt. Jag kände ingen smärta och helt plötsligt hade jag fött en unge medans Patrik var borta på jobbet och en kompis till mig satt i soffan och också kollade på tv. Helt paffa blev vi. Och efter några sekunder så var helt plösligt bebisen 7-8 år... och där vaknade jag. 
ibland så kan jag inte sluta skratta åt mina knasiga drömmar. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0