Idag är jag tröttast

Jag somnade nämligen halv 5 i natt/morse. Sen så vaknade jag halv tio, var upp till halv 11 då jag gick och la mig i sängen igen och somnade strax efter det. Så sov jag till 12 då Anders ringde.

Idag så fick jag panik ont i magen precis då jag skulle gå på stan. Det var så mysko för har aldrig haft ont i magen på det sättet förut. Jag kunde inte stå upprätt utan hukade mig för att det skulle göra minst ont. Sen fick jag ligga i fosterställning i sängen i en och en halv timme innan det gick över. Det var välidigt konstigt. Känndes som att nån stack en kniv i magen och vred om. Trodde nästan ett tag att något gått sönder i magen för mig :P

Aja det gick jag som sagt över och jag kunde dra till stan sedan. Men den där smärtan sög musten ur mig. All energi försvan. Frysa började jag också göra än fast jag låg i sängen med jackan som jag inte ens orkat ta av mig.

Sen så har jag varit på stan, och jag Hannah och Kajsa åt på max.
Men det var typ de, resten av dagen lär det väl inte hända allt för mycket.

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0