Helt slut på

Igentligen har jag inte gjort nå speciellt idag för att känna mig så trött som jag gör nu. Men att storstäda lägenheten tog på krafterna. Men nu är det fint här.

Pappa var förbi en snabbis här idag. Kanske att jag får åka hem med han i morgon. Det skulle vara skönt, och passar bra eftersom jag änu inte hunnit boka in nå jobb på fredag. Men får jag inte åka med han så blir det nog först jobb och sen hemfärd på fredagen. Än fast jag ingentligen inte är sådär jätte sugen på att fara hem.

Hörde föresten att svininfluensan härjar i lilla Vilhelmina. Skulle ju vara typiskt om man blev sjuk. Och blir jag så sjuk här i Umeå vem ska då ta hand om mig :(

Nä men ska nog lägga mig i sängen och kolla lite på tv ett tag.

Bye

Kommentarer
Postat av: maria

men hallå jag ska ju så klart ta hand om dig :O

2009-10-15 @ 20:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0