Hellu

Det känns som måndag idag, eftersom jag var ledig igår och jobbade idag. Därför tycker jag alltså att det känns som söndag.

Just nu så känns det nästan som att jag håller på att bli sjuk. Fryser,är jävligt trött och har en aning ont i halsen.

Jag hade gärna haft sovmorgon i morgon också som jag hade idag. Men tyvär så börjar jag kvart över 8.

Ser fram emot tisdag lite också. Då ska jag vara med Maria. Vi ska gå på stan och äta lunch ute. Det blir mysigt.

Sen så vet jag inte hur jag ska göra i helgen. Om jag ska fara hem eller inte. Kändes på ett sätt lite jobbigt med själva resan hem och jobba borde jag också jobba eftersom jag bara jobbar 4 timmar om dagarna.

Men så vill jag ju hem för att jag måste hämta ut koden på posten till min internetbank tjosan som jag vill ha NU! så jag kan flytta över lite pengar medans det fortfarande finns kvar.

Nu tror jag att jag ska stänga av datorn och i alla fall krypa till sängs. Kanske läsa lite eller kolla på tv.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0