En sån dag.

Dagen började med att Maria kom hit vid halv tio efter att hon varit hos tandläkaren. Vi for ut till StjärnaFyrkant där vi lämnade in Mammas mobiltelefon. Sen for vi till Öb där vi handlade lite små saker. Jag köpte nån hårinpakning,balsam och facemask.

Efter det for vi in till stan, vi kollade snabbt i några butiker sen gick vi och åt eftersom ingen ätit frukost så var vi ganska hungriga. Mätta efter all buffe mat. Där så ringde de från StjärnaFyrkant och sa att de inte kunde fixa mobilen så då vi ätit klart for vi och hämtade mobilen.

Sen så körde vi hem till Maria där vi hämtade hennes gamla matte bok som skulle lämnas igen till skolan. Så vi for helt enkelt till våran gamla kära skola och lämnade den. Gud så konstigt det kändes att vara där igen. Men vi stötte aldrig på någon av våra gamla lärare.

När vi var klar där for vi till strömspilen. Kollade i lite affärer och gick på ica maxi.

När vi var klar där så for vi ut till ersboda och gick på Jysk och Rusta. På jysk så köpte jag en filt som Patrik ska få. Jag tycker han behöver en filt! På Rusta köpte jag en parfym som lukta göda.

Sen till Maria och lämna hennes saker.. Efter det så blev det expo och sen hem till mig.

En rolig sak hände på Mvg gallerian idag. Jag gick på toa och just då så gick brand alarmet. Det tjöt och de sa i högtalarna att alla var tvungna att utrymma lokalen. Haha lägligt just då man är på toa, och Maria som står utanför säger " ehm Tone vi måste nog gå nu". De höll på att stänga alla affärer och en ström med folk skulle ta sig ut från entren. Haha men vi skrattade gott åt det resten av dagen.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Men era lyx ;) Jag blir då så avundsjuk! Vilken kinarestaurang åt ni på?

2009-10-13 @ 20:51:14
URL: http://ircl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0