Dagarna som varit

Jag har varit hemma i Vilhelmina sen i fredags.
På fredagen hände det dock inte mycket. Patrik tvättade lite sen såg vi nog bara på tv resten av kvällen och la oss tidigt om jag inte minns fel. Ja just det vi raggade runt med Hannah och Mirre också.

På lördagen kom Jessåbe och Emelie vid halv tio. Vi drog ut på mini marknaden och kollde på lite skor. Sen så satt vi mest i lägenheten och spelade Xbox, gjorde oss i ordning inför kvällen och åt middag.
Festen började väl lite smått hos Patrik innan vi gick över till Ulf. Där såg halva gänget på körslaget medans resten som inte var intresserade av att kolla höll igång i köket. Men det var ändå skönt att det blev ganska lungt för min del så jag slapp vara bakis.




På söndagen så for Jessica och Emelie hem tidigt. Jag och Patrik for ut till Robert och Erika där det spelades lite mer tv spel innan vi for in på samhället och köpte Pizza. Det var nog den godaste Pizzan jag ätit. Vi satt en hel hög och trängdes hos Patrik och käkade. Sen så blev det åter igen mer Tv spel. Sen så hände det inte mycket mer. Blev då en väldigt tidig kväll där med.

På måndagen så for Jag och Mamma på en promenad. Fast förs så åt vi lunch på folkan. Jag och Patrik tänkte gå en till promenad på kvällen. Men det blev aldrig av, istället så fixade peter min Stereo i bilen och Patrik bytte däck. Efter det for vi och handlade och så såg vi på film.

Idag är det Tisdag och jag ska ta bilen och köra tillbak till Umeå. Vilket jag verkligen inte är sugen på. Känns ensamt att köra ända till umeå själv också och jag känner inte peppen till att börja jobba igen i morgon. Men jag jobbar väl jävel och far hem om två veckor igen. tyvär så har inte Patrik råd att komma till mig igen så det blir väl jag som får äran att fara hem.

Ja men det var de. Nu ska jag göra mig i ordning, packa lite och sen fara hem till mamma ett tag innan jag far.
bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0