Tjat

Jag ska lägga upp en bild på min nya hårfärg på fredag då jag får tillgång till min kamera sladd igen.
Är många som tjatar på mig nu om det.

Igår var det en helvetesdag på jobbet. För första och förhoppnings vid sista gången så sålde jag ingenting. En jäkla skit produkt var det och jag ber till gud att jag inte ska sälja den idag igen. Men sån tur lär jag väl knappast ha. I helgen tror jag att jag ska skriva ut nå CVn och gå och söka andra jobb. Det är förjävligt att vara telefonförsäljare. 

  

För övrigt så känns det inte bra just nu. Jag har ont i halsen, ont i huvet och känner mig frusen. Känns som att jag är på väg att bli sjuk. Vilket känndes jävligt jobbigt så jag hoppas det bara är något tillfälligt.

Nä nu ska jag börja på att göra mig i ordning för att jobba. För första gången på två månader ska jag jobba kväll.

bye

Kommentarer
Postat av: Rebecka - Nr 1 tjatare!

Bra, Tone, Bra! ;) När du lix lägger upp en bild får du gärna svara på den här frågan i samma inlägg; Har blondiner roligare? Eller är det en myt? Du som nu har färgat håret från blont till brunt borde ju veta ;)

2009-11-11 @ 16:15:34
Postat av: Rebecka

AHHHHHHHHHH VAR ÄR BILDEN DU LOVADE??

2009-11-18 @ 09:20:45
URL: http://ircl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0