Något att se fram emot

Jag vill att det ska bli helg NU! för på fredag kommer patrik my love. På lördag ska jag vara barnvakt åt lilla Greta medans Patrik ska hjälpa sin syrra och mathias att flytta. Jag tycker då att min uppgift är så mycket roligare. Ska försöka komma ihåg att ta med kameran och ta lite kort. Sen önskar jag att jag kan hitta min kamera sladd nån gång så jag kan lägga in lite bilder.Är ju fortfarande en del som vill se hur det blev med brunt hår.Sen så på söndag då patrik ska hem igen så åker jag med för att vistas i Villis några dagar då jag ska till tandläkaren på onsdag.

Klockan är hög tid för middag nu. Så ska sätta igång ungnen och göra vegetarisk ost schnitzel med ost och spenat fyllt ravioli. He blir götta de.

Och till slut så ska jag svara på camillas fråga :)
Hej Tone, det var länge sen man hörde av dig :) Hur går det där borta i Umeå?

Jodu camilla det går framåt. Att jobba som telefonförsäljare är inte ett dugg roligt, och ibland vill jag bara flytta hem. Finns så lite att göra här också då nästan alla har flyttat. Men ibland är det toppen och jag vill aldrig flytta här ifrån :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0