Jobb snart

Ja då ska man fara och jobba snart då. Usch jag vill inte. Det känns på nått sätt alltid jobbigare att fara till jobbet då man varit ledig några dagar.

Jag har fortfarande inte hittat sladden till kameran så jag kan lägga in bilder. Men gör det så fort jag hittar den.
men kan ta och svara på rebeckas kommentar i alla fall.

Rebecka:
Bra, Tone, Bra! ;) När du lix lägger upp en bild får du gärna svara på den här frågan i samma inlägg; Har blondiner roligare? Eller är det en myt? Du som nu har färgat håret från blont till brunt borde ju veta ;)

Svar: Ne jag tror inte blondiner har roligare. Jag har fortfarande lika roligt, eller tråkigt hur man nu vill se det. Men jag kan skriva om det skulle ändra sig :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0