Jag och frugan

Idag har jag och frun min ( Maria) varit och simmat. Det var skönt och efteråt så svettades vi i bastun.
Efter det så gick vi in till stan och kollade så att Marias cykel stod kvar på buss stationen där den stått i en evighet nu för att hon aldrig orkat hämta den.

Sedan gick vi på hemma kväll och hyrde en film var.

Det är typ det jag gjort i idag. Jag förstår inte att klockan är bara fem. Känns minst som att det är sju i alla fall.

I morgon blir det jobb och tvättning, på lördag blir det nog stan och på söndag blir det jobb. Så ser resten av min vecka ut.

nä nu ska jag he på filmen :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej Tone, det var länge sen man hörde av dig :) Hur går det där borta i Umeå?

2009-11-24 @ 14:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0